Castellbell i el Vilar impulsa un estudi de viabilitat del mercat de venda no sedentària
L’Ajuntament es proposa avaluar els factors competitius del servei, les necessitats dels visitants i les
L’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Roses impulsa ‘Sempre Roses’ a les xarxes socials Facebook, Twitter i Instagram, tres nous canals de comunicació per mantenir informats els consumidors de totes les novetats comercials que es produeixen a la població.
Aquesta iniciativa s’integra dins el programa d’accions per a la reactivació del comerç local impulsades per l’Ajuntament de Roses en coordinació amb l’empresariat del sector comercial, i seguint el pla de comunicació elaborat per una consultora especialitzada. L’objectiu és donar a conèixer entre la ciutadania d’una manera continuada tota l’actualitat i oferta comercial del municipi.
Seguint aquesta voluntat, s’acaba d’activar a les xarxes socials el perfil Sempre Roses, amb presència a Facebook, Instagram i Twitter, des d’on els usuaris podran seguir les activitats i campanyes comercials que es van succeint a la població, conèixer l’oferta del marketplace de Roses, rebre notícies d’interès per als consumidors, etc.
Pla de xoc de comerç i restauració
Aquesta acció s’emmarca dins el Pla de Xoc pel sector comerç i restauració en què J3B3 hi va participar activament. Concretament, vam mediar diferents taules de treball amb agents del sector comerç i restauració. D’aquell procés van sorgir diferents idees i iniciatives que es van materialitzar en una planificació a curt termini.
Una de les línies de treball fou la creació d’una campanya comercial que desestacionalitzés el sector i, tot plegat, amb un impuls de la digitalització; tant de les campanyes i comunicacions municipals com del propi teixit comercial. En conseqüència, neix la campanya Sempre Roses, per tal de fomentar el consum en el comerç local tot l’any.
Aquest projecte ha estat coordinat per:
L’Ajuntament es proposa avaluar els factors competitius del servei, les necessitats dels visitants i les
El projecte “Emprèn-art Botiga” vol dinamitzar el centre comercial de la ciutat amb participació, exposició
L’Ajuntament de Corbera de Llobregat es proposa enfortir l’atractiu del mercat, fomentar la seva viabilitat
Aquest projecte té com a objectiu impulsar el dinamisme comercial del municipi i adaptar les
Reus, estudiarà la viabilitat per la transformació del Vapor Vell en un espai innovador que
Des de la comarca es lidera l’estudi per gestionar de manera supramunicipal les rieres davant
L’Ajuntament de Viladecans endega un estudi per modernitzar el mercat de marxants i el mercat
L’objectiu serà analitzar les empreses dels PAE del Vallès Oriental des d’una perspectiva d’igualtat de