
Determinació del cànon per a l’explotació d’un servei de bar a Martorelles
L’Ajuntament de Martorelles realitza un estudi de viabilitat amb l’objectiu de determinar les condicions òptimes
El municipi d’Alella vol fer un estudi de reorganització de la Festa de la Verema i disposar d’informació per analitzar integralment l’esdeveniment i les seves potencialitats de millora. Aquest encàrrec neix de la necessitat del consistori de conèixer l’impacte i les oportunitats d’aquesta festa per tal de poder prendre decisions en un futur proper i reorganitzar-la en aquells aspectes que sigui necessari.
A tal efecte, aquest estudi planteja fer una reflexió entorn el significat de la festa; tant pel que fa als actes que es duuen a terme com, també, en relació a la identitat que desprèn i la seva estreta vinculació amb la D.O Alella.
Quina metodologia seguirem?
Per tal d’aproximar-nos a la realitat de l’esdeveniment s’utilitzaran fonts d’informació primària. Concretament, s’ha dissenyat un treball de camp que consistirà en la realització d’enquestes als visitants, comptatge del nombre de persones que hi acudeixen, anàlisi d’activitats i serveis i del propi entorn urbà de la Festa de la Verema durant l’edició enguany.
Aquest mes de juliol ja hem començat a treballar en l’estudi a través de l’anàlisi del context, la història de la festa i els principals actors que hi participen. Un procés que culminarà al setembre amb la celebració de la 45a edició de la Festa Verema d’Alella i on s’extrauran les dades del treball de camp.
Estem davant l’esdeveniment més important i multitudinari d’Alella i que constitueix un dels pilars tant a nivell social com turístic del municipi. Alhora, és un dels emblemes de la Denominació d’Origen d’Alella i compta amb la participació de diferents cellers i restaurants del territori. Al llarg dels seus 45 anys d’història l’esdeveniment ha anat evolucionant fins a convertir-se un referent en l’àmbit vinícola.
Aquest post ha estat escrit per:
L’Ajuntament de Martorelles realitza un estudi de viabilitat amb l’objectiu de determinar les condicions òptimes
L’elaboració d’aquest estudi propi té per objectiu analitzar tendències generals a nivell municipal en l’àmbit
El Clúster de la Bioenergia entra en una nova fase d’anàlisi i visualització de dades
El mercat municipal esdevindrà un espai agroalimentari de referència i un equipament generador d’ocupació i
La Xarxa de Dones Empresàries de Barberà del Vallès continua avançant en el seu compromís
L’Agrupació del Comerç i la Indústria de Santa Coloma de Gramenet vol realitzar un canvi
L’Ajuntament de Montgat realitza un estudi per tal de conèixer millor la valoració que fa
L’Ajuntament de Sant Sadurní d’Anoia juntament amb SOM Sant Sadurní impulsen els treballs previs per