
Xarxa de dones empresàries i directives
Assistència tècnica en la creació d’una xarxa de dones del món de l’empresa a Barberà
Quins impostos municipals afecten més a les empreses industrials? Quins tipus impositius s’apliquen en les principals demarcacions industrials de Catalunya? Quines poblacions bonifiquen més per atraure a la indústria?
El febrer de 2023 farem públics els resultats de l’estudi propi “Anàlisi dels impostos municipals amb afectació a la indústria“. En el document estudiem els principals impostos municipals amb afectació a les empreses industrials en les quatre províncies catalanes. L’objectiu és realitzar una anàlisi comparada dels tipus impositius i bonificacions de tributs com l’IBI, l’IAE o l’IVTM per tal de tenir una mostra interactiva de l’impacte a les empreses.
L’estudi permetrà visualitzar, de manera dinàmica, quins municipis i ciutats pressionen més o menys fiscalment, si aquests premien algunes iniciatives empresarials amb bonificacions i, també, observar tendències o disparitats entre demarcacions a tot Catalunya.
Aquest estudi preveu tenir caràcter longitudinal; és a dir, s’anirà actualitzant any rere any amb la voluntat d’anar incoporant més municipis a l’anàlisi, així com incrementar l’anàlisi mitjançant diferents metodologies estadístiques.
Si vols conèixer els resultats de l’estudi, fes click aquí i pre-reserva gratuïtament la teva còpia.
Aquest post ha estat escrit per:
Assistència tècnica en la creació d’una xarxa de dones del món de l’empresa a Barberà
L’Ajuntament de Tiana impulsa l’elaboració d’un pla estratègic que ha de planificar les futures accions
L’Ajuntament de Barberà del Vallès, amb el suport de fons NextGenerationEU ha endegat unes obres
Per primera vegada s’ha realitzat un estudi sobre el perfil del públic assistent al festival
L’associació dimensionarà i farà públiques les seves dades de producció i consum d’energia.
S’analitzarà l’oferta i demanda comercial del municipi mitjançant un treball de camp, així com els
L’ajuntament de Rubí està començant la redacció d’un pla estratègic de comerç.
Concretament, se n’ha fet ús a La fira del tió de Solsona i a la