
Xarxa de dones empresàries i directives
Assistència tècnica en la creació d’una xarxa de dones del món de l’empresa a Barberà
L’Ajuntament de Vacarisses té l’objectiu de dinamitzar el seu teixit comercial valorant la creació d’un mercat setmanal de venda no sedentària.
De manera planificada, estudiarà la viabilitat d’un mercat setmanal tot tenint en compte la seva ubicació, la gestió i la implicació del teixit comercial del municipi. En aquest sentit, els treballs inclouran 3 fases.
La primera: l’anàlisi de l’oferta i demanda comercial de Vacarisses i els municipis propers mitjançant una enquesta a peu de carrer i dades secundàries sociodemogràfiques. La segona: l’estudi dels escenaris de viabilitat tenint en compte les ubicacions i el context local. Finalment: un pla de viabilitat que es basi en la gestió, l’impacte pressupostari i la normativa aplicada al mercat setmanal de venda no sedentària.
L’acció anirà encaminada a dinamitzar tant el teixit comercial com el centre urbà del municipi per atraure veïns i nous visitants.
Aquest post ha estat escrit per:
Assistència tècnica en la creació d’una xarxa de dones del món de l’empresa a Barberà
L’Ajuntament de Tiana impulsa l’elaboració d’un pla estratègic que ha de planificar les futures accions
L’Ajuntament de Barberà del Vallès, amb el suport de fons NextGenerationEU ha endegat unes obres
Per primera vegada s’ha realitzat un estudi sobre el perfil del públic assistent al festival
L’associació dimensionarà i farà públiques les seves dades de producció i consum d’energia.
L’ajuntament de Rubí està començant la redacció d’un pla estratègic de comerç.
Concretament, se n’ha fet ús a La fira del tió de Solsona i a la
Es tracta d’un mapa interactiu dels sectors industrials de la comarca que, també, fa difusió