
Xarxa de dones empresàries i directives
Assistència tècnica en la creació d’una xarxa de dones del món de l’empresa a Barberà
L’ajuntament d’Alella ja disposa del full de ruta que els servirà per a reorganitzar un dels esdeveniments més multitudinaris del municipi: la Festa de la Verema.
El consistori va sol·licitar a l’Oficina de Fires i Mercats de la Diputació de Barcelona l’ajut tècnic per a desenvolupar aquest projecte de reorganització de la Festa. Tot i tractar-se d’una actuació consolidada i amb una afluència de visitants molt nombrosa, es va considerar oportú fer-ne una avaluació integral i pensar, amb esperit crític i constructiu, un pla d’acció per tal d’adaptar-la a les necessitats actuals.
En aquest sentit, es va dur a terme un extens treball de camp durant els dies de celebració i, amb les dades obtingudes, es van proposar un total de setze accions orientades a realçar el valor i a enfocar el centre d’interès principal, el vi.
De manera concreta, l’estudi va tenir en compte, sobretot, el territori i la singularitat de l’acció – la DO Alella és la més antiga i petita de la península -. A banda, les accions del pla tenen el repte d’estar a l’alçada del posicionament dels vins de la DO Alella.
Per tot plegat, es van plantejar tres eixos de treball:
1) El primer tracta el programa d’activitats i cerca l’equilibri entre enologia, cultura i gastronomia.
2) El segon s’adreça a la comunicació que es fa de la Festa en diferents formats i mitjans.
3) El tercer fa referència a la Mostra del Vi DO Alella i Gastronomia, planteja un canvi disruptiu de format.
Tot plegat en un marc basat en la sostenibilitat i l’eficiència: dos dels principals valors que treballem des de J3B3 Economy & Research.
Aquest post ha estat escrit per:
Assistència tècnica en la creació d’una xarxa de dones del món de l’empresa a Barberà
L’Ajuntament de Tiana impulsa l’elaboració d’un pla estratègic que ha de planificar les futures accions
L’Ajuntament de Barberà del Vallès, amb el suport de fons NextGenerationEU ha endegat unes obres
Per primera vegada s’ha realitzat un estudi sobre el perfil del públic assistent al festival
L’associació dimensionarà i farà públiques les seves dades de producció i consum d’energia.
S’analitzarà l’oferta i demanda comercial del municipi mitjançant un treball de camp, així com els
L’ajuntament de Rubí està començant la redacció d’un pla estratègic de comerç.
Concretament, se n’ha fet ús a La fira del tió de Solsona i a la